ESKOLA TRADIZIOLANA ETA BERRIAREN ARTEKO ALDEAK
|
||
ESKOLA
|
TRADIZIONALA
|
BERRIA
|
Ikaslearen rola
|
Pasiboa
|
Aktiboa
|
Irakaslearen rola
|
Agintaria
|
Gidaria
|
Prozesuko protagonista
|
Irakaslea
|
Ikaslea
|
Helburua
|
Memorizatzea
|
Norberaren ezagutza eraikitzea
|
Gaia nola abiatu
|
Irakasleak zuzendua
|
|
Gela antolakuntza
|
Lerroka, irakasleari zuzenduta
|
Talde txikitan, zein handitan
|
Ikasteko era
|
mekanikoa
|
Funtzionala eta esanguratsua
|
Ebaluazioa
|
Bukaerako azterketa, irakasleak
|
Prozesu jarraitua, autoebaluazioa
|
Akatsak
|
Negatiboak
|
Ikasteko mekanismoak
|
Hizkuntza idatzia irakasteko
sistema
|
Sintetikoa
|
Analitikoa
|
Metodologia
|
Konduktista / instrukzioa
|
Konstruktibista / Emozioak kontuan hartu
|
Zer sustatzen da?
|
Menpekotasuna
|
Autonomia
|
Harreman mota
|
Bertikala
|
Horizontala
|
Sustatzen duen harreman mota
|
Konpetitiboa
|
Kooperatiboa
|
Sistema mota
|
Hierarkikoa
|
Demokratikoa
|
Eskola mota
|
Esklusibo / segregatua
|
Inklusiboa / mixtoa
|
Irakaslearen jarrerak
bultzatzen duena
|
Beldurra
|
Segurtasun afektiboa
|
Gelaren apainketa
|
Erlijio signuak
|
Hormairudi esanguratsuak
|
Irakaskuntza mota
|
Magistrala
|
Praktikoa
|
Ratioak
|
Handiak
|
Txikiagoak
|
-->
ESKOLA TRADIZIOLANA ETA BERRIAREN ARTEKO ALDEAK
|
||
AHOZKO HIZKUNTZA
|
TRADIZIONALA
|
BERRIA
|
Ikaslea
|
Entzule pasiboa
|
Eman eta hartzen duen negoziatzailea
|
Irakaslea
|
Hitza duena
|
Bideratzailea
|
Helburua
|
Gramatika
|
Komunikazioa
|
Elkarrekintza mota
|
Bakarrizketa (irakaslearena)
|
Elkarrizketa
|
Ahozko hizkuntzaren garrantzia
|
Bigarren mailakoa
|
Funtsezko tresna
|
Testu generoak
|
Formalak
|
Formalak - Ez formalak
|
Gelaren antolaketa
|
Ez du ahalbidetzen ahozko hizkuntza
|
Ahozko hizkuntza sustatzen du
|
Hizkuntza ikuspegia
|
Ikaskuntza objektua
|
Ikaskuntza objektua eta tresna
|
Ariketa motak
|
Buruz ikastea, errepikatzea
|
Komunikatiboak
|
Akatsak
|
Negatiboak
|
Ikasteko mekanismoak
|
Materiala
|
Testuliburuak
|
Komunikazioa sustatzen duen edozein baliabide
|
Abiapuntua
|
Programa
|
Haurren interesak
|
Familia
|
Eskolatik kanpo
|
Eskola eta familiaren arteko lotura bultzatu (ikas
komunitateak…)
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario